S smučarskimi skoki v Planici je neločljivo povezana tudi vodilna slovenska zavarovalniška družba – Zavarovalnica Triglav. Njen logotip je že vse od izgradnje letalnice bratov Gorišek pred več kot petdesetimi leti tarča najboljših smučarskih skakalcev, ki v dolini pod Poncami zaključujejo tekmovalno sezono. Največjemu slovenskemu športnemu prazniku pa se tudi letos pridružuje kot Zlati sponzor Planice 2021.
Zavarovalnica Triglav bo kljub izrednim razmeram ogled slovenskega športnega spektakla tudi letos omogočila osnovnošolcem iz različnih socialnih okolij. Najmlajši navijači bodo za najboljše smučarske skakalce v okviru akcije Otroci Triglava v Planici tokrat navijali na oddaljen način. Njihove spodbude pa bodo junaki zime deležni na velikih zaslonih v izteku skakalnice.
Medtem ko bo virtualna tribuna na četrtkov tekmovalni dan rezervirana le za osnovnošolce, lahko svoje mesto na njej ob preostalih dneh zasedejo tudi drugi ljubitelji smučarskih skokov. Zvesti navijači se lahko k soustvarjanju edinstvenega navijaškega vzdušja v Planici prijavijo na spletni strani triglav.si/planica.
SODELUJTE NA VIRTUALNI TRIBUNI! >>>